Mød Støttesystemerne på Digitaliseringsmessen

Hør nyt og få svar på dine spørgsmål om Støttesystemerne på Digitaliseringsmessen den 1. oktober kl. 13.55-14.40.

STS-projektet gennemfører i lighed med tidligere år en speciel spørgsmål og svar session for kommuner på Digitaliseringsmessen i Odense den 1. oktober.

Sessionen finder sted kl. 13.55-14.40 i lokale 8 i Odense Congress Center (du kan se placering af lokalet på dette kort), hvor vi håber at se både nye og kendte ansigter.

Program og formål med mødet

Formålet med mødet er, at STS-projektet meget gerne vil være til rådighed for kommunerne, som kan møde op og høre seneste nyt om Støttesystemerne og få besvaret både tekniske og generelle spørgsmål.

Programmet for sessionen er, at projektleder Kenneth Møller Johansen indleder med en kort introduktion, hvorefter der åbnes op for spørgsmål.

Skulle du allerede nu brænde inde med spørgsmål eller temaer, som du ønsker berørt, er du meget velkommen til at sende dem til stoettesystemerne@kombit.dk, og vi vil tage dem op på sessionen den 1. oktober.

Holdet bag

Til sessionen kan du møde dette hold:

  • Kenneth Møller Johansen, projektleder (besvarer generelle spørgsmål)
  • Lars Rosenberg Nielsen, chefkonsulent / arkitekt (besvarer tekniske spørgsmål)
  • Peter Hansen, implementeringskonsulent (besvarer spørgsmål om implementering, hvordan kommer kommunerne i gang, m.m.)
  • Lone Høltzer, chefkonsulent og forretningsudvikler (besvarer spørgsmål om økonomi m.m.)
  • Henrik Kirkeskov, senior kommunikationskonsulent (besvarer spørgsmål om kommunikation)

Bemærk at SAPA-projektet afholder en tilsvarende session i samme lokale kl. 13.00-13.45.

 

Kontakt

Chef for Kommunikation & Omverdenen
4060 1447